Subject: FW: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa vald
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 08:51:04 +0300

Tere, Anne

See läheb 7.1-1/24/5311-2 järjena, taasavan uuesti selle dokumendi.

From: Avo Sipelgas <[email-masked]>
Sent: Friday, July 5, 2024 1:11 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa
vald

Hetkel küll ei planeeri enam muudatust

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 5, 2024 12:19 PM
To: Avo Sipelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa
vald

Tere

Kas ristumiskoha asukoht jäi samaks, mis eelnevalt?

From: Avo Sipelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Friday, July 5, 2024 10:38 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa
vald

Tere

Meil nüüd selgus majas, lepingu allkirjastame meie. Palun saatke mulle
Lisa 2, panen lepingu ringlema.

Parimat

Avo Sipelgas

From: Avo Sipelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Tuesday, April 16, 2024 8:49 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Raudsepp Jaan
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Re: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa
vald

Tere

Meil on Saaremaaga väike viivitus. Kohalikud on väga vastu. Võib juhtuda,
et peame asukohta nihutama.

Parimat

Avo Sipelgas

Saadetud rakendusest Outlook Androidile <https://aka.ms/AAb9ysg>

  _____

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 12, 2024 9:38:54 PM
To: Raudsepp Jaan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Avo Sipelgas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa
vald

Tere

Palun tagasisidet 4. aprillil esitatud küsimusele, võimalusel hiljemalt
20. aprilliks.

Parimate soovidega

Marje-Ly Rebas

Peaspetsialist

Planeerimise osakond kooskõlastuste üksus

Tel 5858 1095

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Ringtee 4 / 72720 Paide / Transpordiamet

From: Marje-Ly Rebas
Sent: Thursday, April 4, 2024 3:34 PM
To: Raudsepp Jaan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa
vald

Tere

Meie jaoks on oluline teada, kes võtab ristumiskoha ehitamisel enda kanda
garantiiaja kohustused. Üldjuhul on selleks krundi omanik, kellele me
anname lepinguga üle osa tee omaniku ülesandeid (õiguse riigiteed ümber
ehitada, ehitise garantiiaja kohustused, jms).

Kuna asutuste vaheline kokkulepe ei hõlma teedega seotut, tuleks RMK-l ja
KKA-l omavahel täpsustada, kas omavahelises lepingus määratud
õigusi-kohustusi saab laiendada ka riigitee ümberehitusele (ristumiskoha
ehitamisele) ehk siis TRAM-i ja huvitatud isiku poolt sõlmitavale lepingu
esemele. Manusena lisan kaasa ristumiskoha ehitamise lepingu eelnõu, kus
huvitatud isiku kohustused ja õigused välja toodud. Palun edastage see
huvitatud isikule.

Tagasisidet oodates

Marje-Ly Rebas

Peaspetsialist

Planeerimise osakond kooskõlastuste üksus

Tel 5858 1095

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Ringtee 4 / 72720 Paide / Transpordiamet

From: Raudsepp Jaan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 4, 2024 1:16 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa
vald

Tere

Edastan info Tellijalt. Mul puudub kogemus  huvitatud isiku teemal. Saadud
info kohaselt on Keskkonnaagentuuri ha RMK vahel maa-ala kasutamise
kokkulepe. See võiks defineerida huvitatud isiku määratluse.

Milles küll sisaldub punkt, mis viitab Keskkonnaagentuuri kohustusele:

2.3.1.   kasutada kasutusõiguse ala sihipäraselt, teostada omal kulul
kõiki töid, mis on vajalikud tehnorajatise ehitamiseks, remontimiseks,
korrashoiuks, hooldamiseks;

Paluksin Teilt lisainfot edasi liikumiseks.

Lugupidamisega

Jaan Raudsepp

projekteerimise ja geodeesia osakonna juhataja

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5029 665

www.connecto.ee <http://www.connecto.ee/>

From: Avo Sipelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Thursday, April 4, 2024 11:29 AM
To: Raudsepp Jaan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Külaots Raido <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa
vald

Tere

Meie ja RMK vahel on maa-ala kasutamise kokkulepe. Võite TRAMilt küsida,
kes selle lepingu järgi on nende partner.

Parimat

Avo

From: Raudsepp Jaan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 4, 2024 9:08 AM
To: Avo Sipelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Külaots Raido <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa
vald

Tere

Annan vahepeal infot. TRAM kommentaarid mahasõidule.

Vastame TRAM-le, et huvitatud isik on  Keskkonnaagentur.  Vasakpöörde
pöördekoridori teema lahendab teede projekteerija ära ja edastab TRAM’le.

Lugupidamisega

Jaan Raudsepp

projekteerimise ja geodeesia osakonna juhataja

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5029 665

www.connecto.ee <http://www.connecto.ee/>

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 4, 2024 8:59 AM
To: Tea Tõnts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Raudsepp Jaan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa
vald

Tere

Palun kandke asendiplaani joonisele ka vasakpöörde pöördekoridor.

Vormistame ristumiskoha projekti kooskõlastuse ristumiskoha ehitamise
lepinguna, mille sõlmime huvitatud isikuga. Huvitatud isikuks saab olla
kinnistu omanik või tema volitatud isik (volitus lisada). Kes on huvitatud
isikuks – RMK? Keskkonnaagentuur?

NB! Vastavalt menetluspraktikale sõlmime huvitatud isikuga ristumiskoha
ehitamise lepingu ristumiskoha põhiprojekti alusel enne kinnistule
kavandatava rajatise ehitusloa eelnõu kooskõlastamist.

Parimate soovidega

Marje-Ly Rebas

Peaspetsialist

Planeerimise osakond kooskõlastuste üksus

Tel 5858 1095

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Ringtee 4 / 72720 Paide / Transpordiamet

From: Tea Tõnts <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Wednesday, March 27, 2024 5:52 PM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Raudsepp Jaan <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastuse soov juurdepääsutee põhiprojektile- Saaremaa vald

Tere!

VILprojekt OÜ koostas AS Connecto Eesti tellimusel juurdepääsutee
põhiprojekti kinnistule Kihelkonna metskond 66 (Saaremaa vald).
Projekteeritud objekt paikneb riigitee nr 21116 Üru-Pidula kilomeetril
3,49.

Kogu koostatud projekt on leitav Dropboxi lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fo/b0mvmlp5xboz7595jijuf/h?rlkey=7yzgm7bgzqhma
pn8bxq0sdjkb
<https://www.dropbox.com/scl/fo/b0mvmlp5xboz7595jijuf/h?rlkey=7yzgm7bgzqhm
apn8bxq0sdjkb&dl=0> &dl=0

Palume Teie heakskiitu/kooskõlastust koostatud põhiprojektile.

Tervitustega,

Tea Tõnts

Juhatuse liige

VILprojekt OÜ

Mob. 51 088 28

 <http://www.vilprojekt.ee/> www.vilprojekt.ee

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.